
Vähemmällä vaivalla parempi remppa – uusi palvelu on kiireisen remontoijan jättipotti
Remontoijat ovat tällä hetkellä erityisen kiinnostuneita vastuullisuudesta. Siksi esimerkiksi lainaperäkärry tai apu remonttijätteiden lajitteluun ovat kysyttyjä palveluja. K-Raudan Parempi remppa -palvelukokonaisuus vastaa remonttiasiakkaiden toiveisiin ja yhdistää helposti saataville kaikki projektia helpottavat palvelut.
Himmeä vai puolihimmeä maali olohuoneen tehosteseinään? Mitä pitää ottaa huomioon kylpyhuoneremontin suunnittelussa? Minne remonttijätteet pitää kuljettaa?
Remontoijalla riittää kysymyksiä pohdittavaksi. Se voi tuntua työläältä varsinkin, jos aiempaa kokemusta remontoinnista ei ole, tai aikaa on hyvin rajallisesti.
K-Rauta ilahduttaakin nyt remontoivia asiakkaita palvelukokonaisuudella, joka säästää aikaa ja vaivaa sekä tekee remontoimisesta helppoa. Kokonaisuuteen on koottu helposti saataville aivan kaikki K-Raudan tarjoamat, remontoijille sopivat palvelut.

Palveluita löytyy yhtä hyvin remonttia suunnittelevalle kuin jo vauhdissa olevalle tekijälle. Usein yksi hankalimpia vaiheita on yksinkertaisesti alkuun pääseminen. Silloin voi olla avuksi, että pyytää K-Raudan asiantuntijoita auttamaan projektin suunnittelussa ja homman käynnistämisessä. Projektin aikana turnausväsymys voi iskeä, jolloin voi hankkia vaikkapa asennus- tai kokoamispalveluita helpottamaan omaa urakkaa.
Parempi remppa -palvelut pähkinänkuoressa:
Asiantuntijoiden remonttineuvonta: Remonttineuvonta ja työohjeet auttavat löytämään parhaat ratkaisut.
Helpompia hankintoja: Hankintojen tekemistä helpottavat muun muassa ennakkokeräys, ilmainen lainaperäkärry ostosten yhteydessä ja Remppatili.
Apukäsiä toteutukseen: Aina ei tarvitse tehdä kaikkea itse. Tarjolla on muun muassa asennuspalveluita, apua remonttijätteen kierrätykseen ja Remonttimestarit.
Palkitsevaa Plussaa: Plussa-tarjouksia ja Plussaa ostoksista kulloinkin voimassa olevien Plussa-sääntöjen mukaisesti.
Liittymällä K-Raudan remonttiasiakkaaksi saa enemmän Parempi remppa -etuja. Remonttiasiakkaille on tarjolla esimerkiksi remonttineuvontaa puhelimitse, ilmainen lainaperäkärry ostosten yhteydessä, nopeampi varastotuotteiden ennakkokeräys ja pidennetty palautusoikeus varastotuotteille.
Remonttimestari tueksi
Yksi osa Parempi remppa -palveluita ovat myös K-Raudan remonttimestarit. Koulutetut remonttimestarit toimivat asiakkaan remontin projektipäällikkönä ja pitävät yhteyttä urakoitsijoihin.
Remonttimestari on oiva apu esimerkiksi kylpyhuoneremonteissa, joiden suunnittelu on tilan ahtauden vuoksi usein hankalaa kokeneellekin remontoijalle. Usein apua kysytään myös keittiöremontteihin ja kodin sisäpintojen uusimiseen.
Ensimmäisellä kartoituskäynnillä remonttimestarin kanssa käydään läpi muun muassa budjetti, tavoiteaikataulu ja toivotut materiaalit. Remonttimestarin kanssa sovitaan myös kartoituskäynti kohteeseen.
Apu voi olla vain suunnittelua, tai sitten remonttimestari ottaa projektin johtajuuden ja toteuttaa lopputuloksen avaimet käteen -periaatteella. Jos et halua etsiä tekijöitä itse, remonttimestarin verkostosta löytyy luotettavat tekijät hommaan kuin hommaan, myös sähkö- ja lvi-töihin.
Remonttimestarit palvelevat tällä hetkellä noin kolmessakymmenessä K-Raudassa ympäri Suomen. Lähimmän Remonttimestari-palvelua tarjoavan K-Raudan voi tarkistaa täältä.
Asiakkaiden toiveet
Parempi remppa -palvelun suunnitteluun haluttiin ottaa mukaan myös asiakkaat.
Alkuvaiheessa kysyttiin yli 3000 remontoijalta, millaiset palvelut helpottaisivat heidän urakkaansa. K-Raudan tutkimuksen mukaan 80 prosenttia ihmisistä tekee remontin mieluiten mahdollisimman itsenäisesti, kun taas 20 prosenttia ostaa remontin mieluiten valmiina.

Remontin valmiina ostavien ykköstoive oli kyselyssä remonttijätteen kierrätysmahdollisuus. Remonttia itse tekevien ykkönen oli digitaalinen arkisto kuiteille ja muille papereille, mutta kakkosena heilläkin oli remonttijätteen kierrätys.
Nyt remonttijätteiden lajitteluun ja kierrätykseen löytyvät tarkat ohjeet K-Rauta-myymälöistä ja K-Rauta.fi-verkkosivuilta.
- Lisäksi uutena palveluna suurimmilla paikkakunnilla asiakas voi nyt tilata K-Raudan kautta jätteiden keräämiseen ja lajitteluun tarkoitettuja suursäkkejä ja lavoja sekä niille poiskuljetuksen. Haluamme näillä keinoilla helpottaa asiakasta lajittelussa ja kierrätyksessä, K-Raudan ketjujohtaja Olli Pere kertoo.
K-Raudan remonttiasiakkaaksi liittyminen on helppoa!
K-Raudan remonttiasiakkaaksi liittyminen on helppoa. Jos asiakkaalla on entuudestaan Plussa-kortti, voi sillä ja K-tunnuksella liittyä osoitteessa k-rauta.fi/parempiremppa.
K-tunnuksen saat helposti liittymisen yhteydessä, jos se vielä puuttuu.
Liittyessä saa mobiilikortin k-rauta.fi:n omille sivuille, ja korttia voi käyttää kätevästi puhelimella myymälässä tai Remonttineuvonnassa asioidessa.
Muutenkin yksi asiakkaiden toiveissa eniten esiin noussut asia oli vastuullisuus. Palveluita onkin nyt kehitetty erityisesti vastuulliseen remontointiin.
- Verkkosivuillamme on käytössä laskureita, esimerkiksi terassilaskuri, jonka avulla voi materiaalien suunnittelun lisäksi minimoida hävikkiä. Lisäksi panostamme selkeisiin ohjeisiin, joiden avulla voi vähentää hukkaa remonttimateriaaleissa, Pere sanoo.
K-Raudan tietämys asiakkaidensa tarpeesta on vahva myös vuodesta 2017 palvelleen remonttineuvonnan kautta. Tuon aikana neuvonnasta on vastattu yli 20 000 kysymykseen. Mitkä asiat sitten askarruttavat remontoijia kaikista useimmin?
Vastaus on yksinkertainen: laminaattilattian asennus sekä sisäseinien maalaus, tapetointi ja kiinnitykset. Nyt näihinkin yleisimpiin remppaongelmiin on vielä aiempaa helpompi löytää apua.
Lue lisää Parempi remppa -palvelukokonaisuudesta K-Raudan sivuilta.